!!!STUDIA DLA KREATYWNYCH I CIEKAWYCH ŚWIATA!!!
Kierunek:
NOWE MEDIA, REKLAMA, KULTURA WSPÓŁCZESNA
studia stacjonarne i niestacjonarne, trzyletnie, licencjackie
Oferta:
Program studiów łączy przygotowanie z zakresu analizy zjawisk współczesnej kultury, komunikacji i społeczeństwa, wiedzę o roli tzw. nowych mediów oraz działalności promocyjno-reklamowej z praktycznymi umiejętnościami wykorzystania tej wiedzy w branży dziennikarskiej, reklamowej, kulturotwórczej i marketingowej.
Plan studiów podzielony jest na cztery główne moduły kształcenia, odpowiadające oczekiwanym efektom kształcenia: Kultura współczesna, Społeczeństwo i komunikacja, Media i dziennikarstwo, Zarządzanie, marketing i reklama. Duża część proponowanych zajęć jest wybieralna, co umożliwia indywidualizację i elastyczność kształcenia, dopasowanego do zainteresowań i oczekiwań studenta. Warta podkreślenia jest też duża liczba zajęć praktycznych o charakterze warsztatowym i projektowym (w tym komputerowych), prowadzonych przez specjalistów z wybranych branż, a także wszechstronne praktyki zawodowe, które gwarantują zdobycie konkretnych umiejętności i kompetencji potrzebnych w zawodzie.
Przykładowe przedmioty:
Współczesna kultura popularna i audiowizualna
Analiza dzieła filmowego i teatralnego
- dziennikarz prasowy, radiowy lub telewizyjny
- pracownik agencji reklamy
- specjalista ds. promocji i public relations
- menadżer i organizator wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych
- pracownik instytucji kulturalnych i artystycznych – muzeum, biblioteki, domu kultury, galerii sztuki
- redaktor wydawnictwa lub portalu internetowego
Dane teleadresowe:
SEKRETARIAT STUDIÓW STACJONARNYCH
38 – 500 Sanok ul. Mickiewicza 21, budynek A,
p. 108 tel. (13) 46 55 954
e-mail:
SEKRETARIAT STUDIÓW NIESTACJONARNYCH
38 – 500 Sanok ul. Mickiewicza 21, budynek A,
p. 107 tel. (13) 46 55 967
e-mail: